Yanlışlık, okumaktan keyif aldığım tiyatro oyunları arasına girdi diyebilirim. Yıllar sonra annesi ve kız kardeşiyle tekrar bir araya gelen bir adamın trajik hikayesini ele alan eser, iletişimsizlik ve karamsarlık temalarını işliyor. Karakterler arasında derin bir kopukluk ve yanlış anlamalar silsilesi çok güzel yansıtılmış.
Özellikle, kız kardeşi Martha ile olan diyalogları beni en çok etkileyen bölümlerden biri oldu. Bu sahnelerde hem karakterlerin iç dünyasını daha yakından hissedebiliyor hem de giderek büyüyen gerilimi yoğun şekilde deneyimleyebiliyorsunuz. Okur puanım 8.