Emine Ş.

Emine Ş.
Nietzche' nin Zerdüştün başına yazdığı söz, bence bütün felsefe metinleri için geçerli. "Herkes ve hiç kimse için"... bu da şu demek; anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir ama işte hiç kimse o durumda değil !
Vaktiyle bir 'benliğim' vardı; artık sadece bir 'nesneyim'.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Emine Ş.

, bir kitabı okumaya başladı
Emil Michel Cioran
7.5/10 · 14,5bin okunma

Emine Ş.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
21 günde okudu
·
2020 6. kitabı
Şimdi...sanki...biraz...
'Bir yığın tedirgin, kendinden sıkılmış, var olandan başka bir şey değildik." Jean Paul Sartre
" Her şeyi bilen bir adamın bir şey öğrenmesi imkânsızdır." " Bir aptalı ne bükebilirsin ne kırabilirsin. Neyse ki böylesine 'akıllı' bir aptal arkadaşım yok."