Konusu güzeldi. Serinin ilk kitabını 2 3 yıl önce okuyup sonra yarım bırakmıştım. Kitap ilk başta sürükleyici ve merak uyandırıcıydı, özellike ortaları. Ama sonuna doğru klişeleşmeye başladı. Bu yüzden diğer kitaplarını almadım. Tahminimce diğer kitaplarda Alina ve Malyen kaçacak Karanlıklar Efendisi kovalayacaktı falan. Onun dışında Alinayı benimseyemedim. Öyle büyük bir gücün var ama sen korkak ve cılız bir karaktersin. Kitapta en sevdiğim karakter Karanlıklar Efendisi oldu. Kötü olsa da güçlü bir karakter.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zedkanın o kral öyküsü küçüktü ama anlamı benim için çok büyüktü. Toplumda çoğunluk ne düşünüyorsa neyi doğru buluyorsa hep o oldu bizim gerçeğimiz. Belki de deli olan onlar ama biz onlardan farklı olduğumuz için bizi deli sanıyorlar
Spoi!
Seri benim bu zamana kadar en büyük hevesle okuduğum bir seriydi. Zaman zaman Adelinaya gıcık olsam da bazen de ona hak verdim. Serinin ilk iki kitabı cidden harikaydı sadece baş rol ön planda tutulmamış diğer karakterlerin de yaşam öyküsü ve geçmişi hakkında detaylı bilgi var. Özellikle Teren'in geçmişi. Ve bu kitapta Teren'in ölümü çok saçmaydı. Ölümünün üzerinde 2 cümle durdular sadece. Teren öldükten sonra hiçbir şey olmamış gibi yollarına deva ettiler. Tamam Adelina ve Teren düşmandı falan da en azından yazar biraz onu anlatsaydı güzel olurdu. Sonda Adelinanın kardeşi için ölmesi peki. Tamam kardeşin falan seviyorsun da sen nelerini kaybederek büyük bir güç sahibi oldun bütün bunları senin yaşadıklarını yaşamaktan korktuğu için malfetto olduğunu gizleyen biri için yapmazsın. Ben Adelinadan çok Afsuniye üzüldüm