lbette, haklısın, kuzum, - niçin böyle yaratıldıklarını Tanrı bilir - ama insanlar, düşlem güçlerini, umursamaz şimdilerine katlanmaktan çok, geçmiş kötülüklerin anılarını çağrıştırmak için böylesine zorlamasalardı, aralarındaki acılar daha ufak olurdu
Kafese kapatılmanın, vurulmak tan ve duvara asılmaktan çok daha iyi olduğunu düşünebilirsiniz ama tuhaf yaratıkların mutlu olabilmeleri için özgürce dolaşabilmeleri gerekir; kafese kapatılanların ruhları bir süre sonra solar ve duvara asılmış arkadaşlarını kıskanmaya başlarlar.
Yıllardır yokluğunu hissettiğim şeyi şimdi ele geçirmiştim. Birisi beni arıyordu, sorar gibi yüzüme bakıyordu. Dünyamda ilk kez birisi için hayattaydım