📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konusu güzeldi. Serinin ilk kitabını 2 3 yıl önce okuyup sonra yarım bırakmıştım. Kitap ilk başta sürükleyici ve merak uyandırıcıydı, özellike ortaları. Ama sonuna doğru klişeleşmeye başladı. Bu yüzden diğer kitaplarını almadım. Tahminimce diğer kitaplarda Alina ve Malyen kaçacak Karanlıklar Efendisi kovalayacaktı falan. Onun dışında Alinayı benimseyemedim. Öyle büyük bir gücün var ama sen korkak ve cılız bir karaktersin. Kitapta en sevdiğim karakter Karanlıklar Efendisi oldu. Kötü olsa da güçlü bir karakter.
Yıllardır yokluğunu hissettiğim şeyi şimdi ele geçirmiştim. Birisi beni arıyordu, sorar gibi yüzüme bakıyordu. Dünyamda ilk kez birisi için hayattaydım