Ayşe

İnsan edindiği her tecrübe sonrası güzel bir yanını kaybediyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel şeyler olacak, çünkü güzel dualarımız var.. 🌻
Biraz daha uyusam ve tüm bu saçmalıkları unutsam nasıl olur..
Her şeyin yoluna girmesini bekliyorum..