İyi geceler
Karanlığı sevmiyorum aslında; sadece beni en iyi o anlıyor...
Duygu ve Düşünce
yalnızlık taşa çevirir yüreği, diyemedin. insan sevmezse dünya bir yaşama cezasından başka nedir ki, diyemedin. her vazgeçişte gövdemiz biraz daha uzaklaşır bizden, diyemedin. insan bütün acılardan sadece bir sevgi sözüyle döner dünyaya, diyemedin.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir bakmak var. Bir de görmek..
Bir bakmak var. Bir de görmek... Akşam olup hava karardığında; Güneşin batışına üzülmek yerine, Ayın doğuşuna bakıp, Yıldızlarla birlikte ortaya çıkardığı ahengi görüp, Gecenin güzelliğine dalabilmektir görebilmek.! Aynaya baktığında gördüğün Güzellik karşısında Gururlanmak yerine, Onu Yaradan’ın güzelliğinde kaybolmak, aynadakinin “Hiç”liğine ulaşabilmektir..! Kainattaki bunca güzelliğe, Sadece bakmak değil Aslolan, Bu güzelliklerin kaynağı olan Yaradan’ın güzelliğini Görebilmek... Tefekkür edebilmek... Teşekkür edebilmek...
Tasavvuf
Sadece ilgi istiyorsun, Kalbimi istemiyorsun, Başından beri biliyordum.
Müzik
Ben şuna inanıyorum :"Sadece gecesini gündüzüne atanların başına iyi şeyler gelir. Ve zirveye erişmiş insanlar gökten zembille inmediler. Piyangoyu kazanmak istiyorsan önce bilet alacak parayı kazanmalısın..."
"Sadece ben miyim, yoksa dışarısı her geçen gün daha da çıldırıyor mu?"