Bir bakmak var.
Bir de görmek...
Akşam olup hava karardığında;
Güneşin batışına üzülmek yerine,
Ayın doğuşuna bakıp,
Yıldızlarla birlikte ortaya çıkardığı ahengi görüp,
Gecenin güzelliğine dalabilmektir görebilmek.!
Aynaya baktığında gördüğün Güzellik karşısında Gururlanmak yerine,
Onu Yaradan’ın güzelliğinde kaybolmak, aynadakinin “Hiç”liğine ulaşabilmektir..!
Kainattaki bunca güzelliğe,
Sadece bakmak değil Aslolan,
Bu güzelliklerin kaynağı olan Yaradan’ın güzelliğini Görebilmek...
Tefekkür edebilmek...
Teşekkür edebilmek...