shlimazl7

shlimazl7
@sadece_ck
"İncinirsen, incirim."
İnsan her bakımdan ve her yönden yamalı, alaca bulacadır.
Reklam
Kötülüğümüz içimizde bizim; içimizse kurtulamıyor kendi kendisinden.
Dostluk
Onu niçin sevdiğimi bana söyletmek isterlerse bunu ancak şöyle anlatabilirim sanıyorum: Çünkü o, o idi; ben de bendim.
Her insanda, insanlığın bütün halleri vardır.

shlimazl7

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
6 günde okudu
·
2021 13. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 76,9bin okunma