Tutalım ki, insanın yaptığı tek şey bu iki kere iki dördü aramaktır. Yüzerek okyanusları geçiyor, bu yolda ölümü göze alıyor, ama onu gerçekten bulmaktan da inanın, çok korkuyordur. Onu bulunca, arayacağı başka bir şeyin kalmayacağını hissetmektedir çünkü.
Baylar, tutalım ki aptal değildir insan. Aptal olmasa bile, son derece nankördür! İnanılmaz derecede nankör!.. Hatta, bence insanın en belirgin özelliği şudur: iki ayaklı, nankör varlık...