Romantik

Romantik
@sadecedilbil
•Gecelerimiz çok karardı...
-Bir gün Mihriban'ı göreceğinize inanıyor musunuz? -Bilmiyorum, görmek de istemiyorum. Değişmiştir şimdi, ben onun nazarında değiştim, o benim nazarımda değişti. Niye görelim? Öyle kalsın ya... İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir. Abdurrahim Karakoç
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen insanları bensiz daha mutlu olacağını düşünüyorum, etrafta olmamın onlar için pek iyi olmadığını. Onları yıpratıyorum..
Sinema
Muazzam bir giriş..
"'Ben hasta bir adamım... Kötü bir adamım. Suratsız bir adamım ben." Fyodor Dostoyevski Yeraltından Notlar
Edebiyat
Ey, cennetin cehennemin elinde olduğu kişi, bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, Etme..
Edebiyat
Seni senden uzaklaştıran ne varsa ondan uzaklaş.!
Felsefe