Seyid H.T.

Seyid H.T.
@sadeceseyid
...dadme la muerte que me falta...
İnönü Üniversitesi İnşaat Müh.
Antalya/Malatya
466 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Yastığımın altında cam bir küre içinde (çevrilince kar yağdıran) gümüşî bir kaydırak var ağlayarak kayıyorum üstünden, geri dönüp merdivenleri çıkarken gülüyorum.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gül, ey saf çelişki, nice göz kapağının altında hiç kimsenin uykusu olmamanın sevinci.
Sayfa 19 - Rainer Maria Rilke·Kitabı okudu
Birileri çıksa da dünyayı insanlardan kurtarsa diye düşünüyorum bazen. Biri çıksa da şu güzelim yeryüzünü elimizden alsa.
Aşkın tek bedeli vardır, o da candır.
Sevmek bir anlamda sende olmayana ulaşmak, bunun için çabalamak değil midir?