Bir sel baskınında adamın biri evinden mahsur kalmış, sular yükseldikçe o da evin çatısına dopru tırmanıyor ve kurtarılmayı bekliyormuş. Motorlu botla bir adam gelmiş ve "Aşağı gel, seni kurtaracağım demiş" demiş.
"Hayır, teşekkürler" demiş çatıdaki adam. "Tanrım beni kurtaracak."
Ama sıkar yükselmeye devam ediyormuş. Birkaç dakika sonra, bir kurtarma helikopteri gelmiş ve aşağı bir halat uzatmış.
"Hayır, teşekkürler" demiş çatıdaki adam. "Tanrım beni kurtaracak."
Sel suları gittikçe kabarmış ve sonunda çatıyı da aşıp adamı yutmuş.
Cennete gittiğinde Tanrı ile karşılaşmış
"Tanrım, beni neden kurtarmadınız?" diye yalvarırcasına sormuş.
"Seni aptal" demiş Tanrı. "Sana bir bot, bir de helikopter gönderdim ya."