Çok farklı duygular hissettirecek bir anlatımla yazılmış güzel bir kurgu. Empat kişiliğimle her zamanki gibi farklı yapılardaki karakterleri yaşayışlarındaki zorlukları hissederek bir çırpıda okuduğumu söyleyebilirim. Özellikle İlköğretim de daha beyinlerinin taze, bilgiye aç, farklı özelliklerdeki diğer arkadaşlarının yaşadığı zorlukları o küçük yaşlarda öğrenmeleri açısından, eğitim amaçlı ödev olarak okutulmasının faydalı olacığını düşünüyorum. Devamının gelmesini diler, herkese tavsiye ederim.
Herkes zaman zaman kendine açacak yeni, temiz bir sayfa ister. Ancak hayat öyle bir hak tanımaz. Daha önce yazdıklarını silmek gerekir. O zaman da ya iz kalır, ya da sayfa yıpranır.