Çok farklı duygular hissettirecek bir anlatımla yazılmış güzel bir kurgu. Empat kişiliğimle her zamanki gibi farklı yapılardaki karakterleri yaşayışlarındaki zorlukları hissederek bir çırpıda okuduğumu söyleyebilirim. Özellikle İlköğretim de daha beyinlerinin taze, bilgiye aç, farklı özelliklerdeki diğer arkadaşlarının yaşadığı zorlukları o küçük yaşlarda öğrenmeleri açısından, eğitim amaçlı ödev olarak okutulmasının faydalı olacığını düşünüyorum. Devamının gelmesini diler, herkese tavsiye ederim.