Mehmet yumuşak

Mehmet yumuşak
@safir34
Çaresizliğin en dibini yaşıyorum sonu olmayan yollara gidiyorum.Buna bir dur demem gerek ama bunuda yapmak istemiyorum sonu ne olacak onu çok merak ediyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke herkes gibi olabilseydim keşke anlayabilseydim sevmenin ne demek olduğunu nasıl aşık olunduğunu ama ben en çok arkamda enkaz bıraktım bir hiç bıraktım...
Meğersem hicbirşeye hakkım yokmuş benim.Konuşmaya,kırılmaya,anlatmaya,anlamaya,sevmeye ve sevilmeye.Hayatımdaki herkes bana bir parça yaslanırmış ama benim yorulmam bile suçmuş...
Psikoloji
Birinin içinde size karşı sevgi kalmadığında davranışları nasıl da acımasızlaşıyor ama.
İnsan ve Duygular