Mehmet yumuşak

Mehmet yumuşak
@safir34
Bir ümidim yok,bu sondu artık birşeylerin değişmesine imkan yok,luzumda yok
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Soğuk üşütür ama ilgisizlik,iliklerine kadar dondurur insanı...
Ya hatalarınla yüzleşir ya da hatalarınla yüsüzleşirsin.Cahil olmak ayrı,pislik olmak ayrıdır
"Üzülme değmez" lafını duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem.Üzüldüğüm şey;Değmeyenlere yüreğimin değmiş olması
neşemi kaybetmedim.Sadece arada kahkaha atmayı unutuyorum.