Çaresizliğin en dibini yaşıyorum sonu olmayan yollara gidiyorum.Buna bir dur demem gerek ama bunuda yapmak istemiyorum sonu ne olacak onu çok merak ediyorum
Keşke herkes gibi olabilseydim keşke anlayabilseydim sevmenin ne demek olduğunu nasıl aşık olunduğunu ama ben en çok arkamda enkaz bıraktım bir hiç bıraktım...