Geçen sene başlayıp yarım bıraktığım bir kitap sırf yarım kalmasın diye okuyup bitirdim. Beni pek sarmadı yazar bence çok samimiyetsiz bilmiyorum sevemedim kitabı bitirdim ama yarım kalmış bir kitabı bitirmenin mutluluğu var içimde.
Okumadığım kitapları okumaya devam. Kitabı beğendim ilk aldığımda okumadığım için pişmanım ama olsun geç olsun güç olmasın demişler. Bu aradabenim zezem çok daha güzel ve onu seviyorum gerçekten.
Şeker Portakalı