Ortaokuldayken(10-12 sene önce) yarışma için aldırılan 3 kitaptan biri diye hatırlıyorum okumamıştım kitap okumayı ders çalışmayı seven bir öğrenci değildim maalesef şimdi bu kitabı okuyacağım ve bundan sonra geçmişte okumadıklarımın hepsini okumaya karar verdim kitaplığımdaki kitapların hepsini bitirecem Allah izin verirse. Bu kitabın karakteri zeze sevgilimin lakabı olmuş bir ara kardeşleri sürekli ona zeze diyormuş burdan zezeme selam olsun bakalım kitaptaki zeze nasıl bir karaktermiş
Dünyanın varoluş nedenini anlamak istersen önce kendi varoluş nedenini anlamaya çalış
İnsan hayatı hissettiği gibi görür iyi bakarsan iyi görürsün kötü bakarsan boş görürsün
Öğretmenler para kazanmak için öğretirler, talebeler bilgi ve derin anlayış edinmek için değil, konuşma melekesi edinip gevezelik edebilmek ve caka satmak için öğrenirler.
Her otuz yılda bir dünyaya hiçbir konuda hiçbir şey bilmeyen yeni bir nesil gelir.