Ahmet Ümitin kitaplarını severek okuyorum yazdığı tarz hoşuma gidiyor bu kitap da diğerleri gibi çok güzeldi diyebilirim. Gerçekten hayatımızdaki her alanda da şeytan ayrıntıda gizlidir. Ayrıntılara dikkat etmeyi unutmayın :)
Spoiler içerebilir!
Kitap güzel aslında ama her hikayede aynı olayları tekrarlıyor Cingöz Recai başka insanların kılıklarına girerek komiseri kandırıyor yaptığı başka bi numarası yok ve bu bi yerden sonra okuyucuyu bayıyor