"Bundan sonra şu gerçeği unutmayın: Tek önemli vakit vardır, içinde bulunduğunuz an. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi, kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş, iyilik yapmaktır. Çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur."
-Sana tapmama izin ver.İnsanların,doğanın tüm kötülüklerinden seni koruyayım...-Kısa süre düşündüm.Hah bulmuştum! -Bırak da senin beyaz atlı şövalye olayım! -Başımı yere eğdim; alnımı ayaklarına sürdüm. Ayakkabılarını öptüm.