Okumakta çok zorlandığım muhteşem bir aşk hikayesi. Kitap içindeki betimlemeler beni kitaptan çok kez kopardı ama toparlanıp bitirebilmeyi başardım.Kemal'in Füsun'a duyduğu muhteşem aşk, yıllarca onu beklemesi, Füsun'un eşyalarıyla kendini avutması daha sonra bu eşyaları müze haline getirmesi ve müzenin günümüzde ziyarete açık olması kitabı çok çok özel kılıyor