Ben hep kendimde hata arardım.. karşımdakini kendime savunurdum. Meğer ben bana düşmanmışım onları iyi kendimi kötü bilmişim..
Artık “aynam” olacak en iyi arkadaşım sadece ona iyi geleceğim, onu iyi bileceğim.
Merak edilecek bir şey. Acaba insanlar en çok neden korkarlar? Heralde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan, kendi söyleyecekleri yeni bir sözden korksalar gerek..