Büyüdükçe yalnızlaşırız. Büyümek, kişinin kendi ayakları üzerinde durması demektir; kendisine güvenmek, ayrılığa ve bir başınalığına katlanmak demektir. Büyüdükçe, insanlar arasındaki sınırları ayrımsamaya başlarız: Ben nerede bitiyorum, o nerede başlıyoruz?