Usagi

Usagi
@sailormoon_
Delirmedim, bunlar daha prova.
Gözlerim biraz yorgun. İçinde bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler...
Reklam
Senin masumiyetini, bilgelik zamanlardan kalma sırları, dünyanın bütün sabahlarını yanımıza alıp da gidelim.
Biz her şeye, esirgeyen ve bağışlayan, çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan, hep esirgeyen ve hep bağışlayan Rabbin adıyla başlayan adamlarız Anna.
Sürekli seni düşünürdüm. Yüz yaşına kadar yaşaman için dua ederdim. Bilmiyordum. Benden utandığını bilmiyordum ki.
"Bana Vi deme," dedim. "Sen öyle deyince kötü bir şey olacakmış gibi geliyor." "Ama bana da adını tamamlarsam kalbim çatlayacakmış gibi geliyor."
Sayfa 297·Kitabı okudu
Reklam