Sait

Sait
@saitincee
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.
+1
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları sözleriyle değil, hareketleriyle ölç!
Sayfa 122·Kitabı okudu
Alıntı
Yalnız sevgi tek başına zayıftır.

Sait

, bir kitap okudu
Puan vermedi·438 syf.·
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 74,5bin okunma