Sait

Sait
@saitincee
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.

Sait

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2025 2. kitabı
Sadık Hidayet
7.9/10 · 1.686 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onu kollarımda tutmak ne büyük mutluluktu Allahım! Dünyanın derinliğini, güzelliğini, sınırsızlığını hissettim. Göğsü göğsüme, başı omzuma dayanmıştı; onu degil, bütün dünyayı kuçaklamışım gibi…
Alıntı
Genciz, namlu gibi, Ve çatal yürek, Barışa, bayrama hasret Uykulara, derin, kaygısız, rahat, Otuziki dişimizle gülmeğe, Doyasıya sevişmeğe, yemeğe...
Alıntı
Gideceğim... Hafif bir yaprak gibi Rüzgarın ağaçtan kopardığı Gideceğim gözyaşı olmadan, ahsız Taziyesiz Gözyaşları ne için Gideceğim Rüzgar ve yel, su ve ışık gibi Tanrı yüreğimi Hayatın örsüne koymuş Kahır ve güzelliklerin çekiciyle dövüyor.
Alıntı