Sait Yiğit

Sait Yiğit
@saityigit
Cumhuriyetimizin 100. Yılı kutlu olsun arkadaşlar 🇹🇷
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim ne gecem iyi, nede gündüzüm aydın
beklentiler
Oğlum, sen dünyada ne kadar antikalık yapmak istersen hayat da önüne o kadar gündelik hadiseler çıkarıyor.
Sayfa 23 - Nihat·Kitabı okuyor

Sait Yiğit

, şu anda okuyor
%13 (35/255 syf.)
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma