Eva

Eva
@sakinoleva
Huh?
"içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu...içimizdeki şeytan yok...içimizde aciz var...tembellik var...ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey..."