Ben bu kitabı 3 yıl önce okudum o zamanlar üniversiteye hazırlandığım için çok kitap okuyamıyorum. Ama o kadar çok okudum ki defalarca 9-10 kez falan okumuştum. Her sayfasını her cümleyi ezberlemiştim. Benim için bu kitabın yeri ayrı ve çok seviyorum.