İnanın bana,kırdıktan sonra dilediğiniz özür, kırdığınız kalbi onarmaya yetmiyor. Siz yettiğini sanıyorsunuz ama yetmiyor.
Kırıyorsunuz, yaptığınız her şeyi ve kırdığınız kalbi kurubir, “Özür dilerim”, cümlesine sığdırıyorsunuz. Keşke her şey sizin düşündüğünüz gibi basit olsa ama ne yazık ki değil.
Peygamberimizin sözünü size hatırlatıyım:”Umut verip , güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını iki dünyada da veremezsin”
Kalbinizi veremeyeceğiniz insanlara umut vermeyin
Her aşk karşılıklı olsaydı yazarlar,aşklarını yazdıkları kitaplarda anlatamazlardı. Sezen şarkı yazamazdı. Yıldız Tilbe çaresiz bir şekilde,”Sen de sev ama sevilme”, diyemezdi. Bak ben de sana olan duygularımın tarifini buraya döktüm işte.