Ölüme "göçüp gitmek" diyen ya da "huzur içinde" ölündüğünü düşünen her kimse, diye düşünüyor Eliza, hiç ölüm görmemiştir. Ölüm vahşi bir şey, bir savaş. Vücut duvara tutunan sarmaşık gibi hayata yapışıyor ve onu kolay kolay bırakmıyor, bırakmamak için savaş veriyor.
Azadlıq doğru yoldur, deyir. Köləlikdən yaxşıdır. Bağışlamaq da doğru yoldur, intiqam almaqdan yaxşıdır. Və bilinməyəni ümid etmək də doğrudur, bildiyin şeyə nifrət etməkdən yaxşıdır.