Yağmurkokulukitaplar

Yağmurkokulukitaplar
@saliha_sena
Okumayı ve yazmayı öğrenmenin ne faydası var ki, düşünmeyi başkasına bıraktıktan sonra. Emst R. Hauschkam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşayacak kadar güçlü değil,.ölmek de istemiyor!
Nasıl çıldırdık biz hep birlikte? Nerede yitirdik sağduyumuzu? Neden sürekli korkuyoruz... birbirimizden ve Tanrıdan?
-unutmak çok zor be Mabel! +unutmayacağız Ada, unutmadan yaşamayı öğreneceğiz... Başka şansımız yok. Kaldi ki biz hep hatırlarız!