keşke insanlar - niçin böyle olduklarını ancak Tanrı bilir! - geçip giden şimdiyi yaşamak yerine,geçmişte kalan bir sıkıntının hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar.
Çünkü insan bir zaman tüketicisidir.Zaman insanı sınırlar.Ama çoğu insan şimdi yapamadığını ilerde yapacağı sanısındadır,önündeki zamanı sınırsızmışcasına harcar.Aslinda ,insanın en önemli yanılgısı da budur