Son enkazdan son insan çıkarılana kadar Allah aşkına bi susun! Hakklıda olsanız susun, haksızda olsanız bi susun. Şu hengamede millet bide sizin aptal tartışmasını gündemine alıp tartışmasın. Milletin daha önemli işleri var; afet bölgesine yardım göndermek, Twitter dan bilgilendirmelere katılmak, gelen depremzedelere yer ayarlamak gibi. Bakın Twitter kapatıldı, ne olduğu yada kimin haklı olduğu umrumda değil, olan orda Twitter dan millete yardımcı olmaya çalışanlara ve deprem zedelere oldu. Ya bi sakin ya vatan haini varsa 10 gün sonra hapse atarsınız, hesabını soracaksınız bi 10 gün sonra sorarsınız. Millet hala enkaz altında sizi bekliyor! Yemin ediyorum şuan ülkedeki tek mantıklı adam Haluk Levent sanırım, devlete desteği ve birlikte hareketinde takdir edilesi, yeri geldiginde eksik ve yanlışları uyarı şeklide takdir edilesi, bu adam gibi medeni bir şekilde iletişim kuramıyorsanız çenenizi kapatın susun bari.
Bilmiyorum belki de yanılıyorumdur ama hissettiklerim bunlar.