Livaneli'nin kendisini sürekli tekrarladığı düşüncesini sağlamlaştıran bir kitap. Ayrıca, en iyi benim havası sezdim(en iyi müzik benimki, en iyi edebiyat benim yaptığım vs.). Zaten romantik bulduğum Livaneli kitaplarını sanırım bir daha okumayacağım(tabii öznel görüşler bunlar!).