“Şöyle bir düşünürsek , kötülük, zulüm, yoksulluk,haksızlık, insanın insanı köle gibi kullanması sürüp gittiğine göre, biz hep yenilmişiz.Kıyamet gününü kadar yenilecek miyiz,ben, şimdilik onun orasını bilemem, belki bir gün gelir, bir kere de biz onları yeneriz, yeneriz, yeneriz... işte o zaman ne yoksul, ne hasta, ne zulmeden, ne zulüm gören...”