Yıl olmuş 2022 ve ben bu kitaba inceleme yazmak için burdayım. Agatha christie’yle başladığım polisiye yolculuğuna bu muhteşem kitapla devam ettim. Çok güzel bir beş gün geçirdim sayesinde. Neden daha önce okumamışım bilmiyorum belki de zamanı şimdiydi. Serinin son kitabı yokmuş ve herkes buna çok kızgın ama ben devam edeceğim sanırım. Polisiye olduğu için kitaba dair tek incelemem akıcı diyebilmek çünkü daha yeni tanıştığım bir tür. Şimdi ikinci kitaba başlamakla monteyi bitirmek arasındayım. Günlük gibi de kullanıyorum burayı ama güzeldi işte okumamış olan yoktur ama tavsiye edilir mi edilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!