Kitabı çooooook beğendim güçlü kadın karakterleri seviyorum uzun soluklu bir dönüşüm hikayesi. Kendi değerinin farkına varma diyebiliriz. Ama işin sonunda cadı da olsan kadınsın ve maruz kaldıkların maalesef değişmiyor. Yazarın okuduğum ikinci kitabı ana karakterinden kadın olması mı beni çok çekti bilmiyorum ama bu kitabı daha çok sevdim mitolojik hikayelere çok tatlı göndermeleri de vardı . İlgisi olanların mutlaka okuması gerek.
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma
Ahlaki yaraların gizlenseler de asla kapanmamak gibi bir özellikleri vardır dokunulduklarında ağrımaya kanamaya hazırdırlar yürekte canlı ve açık beklerler.