Devam kitabını görünce ilk kitaba bakayım dedim. Güzel bir başlangıç kitabı olmuş. Yer yer sıkılmadım değil. Bölüm bölüm ilerlemesi bazen kitaptan uzaklaştırma seviyesine geldi. İlk gün 300 sayfa okudum ancak diğer gün o kadar da istekli okuyamadım. Sebebi hikaye gereksiz uzun geldi ve bazı teknik detaylar okumamı sıktı. Ama madem yarısı bitti bugün bitsin diye okudum. Genel anlamda güzel ama biraz gereksiz uzun. Devam kitabını da aldım bakalım o nasıl olacak. Konusu güzel ancak çokta beklentiniz olmasın. Kötü değil ancak çokta iyi değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle yazarımız Robert Jordan tebrik etmek lazım. Bu kadar uzun olup, bu kadar çok olay olmasına rağmen sıkmadan ve merak unsurunu hep yüksek tutarak güzel bir hikaye ile kitabı yazmış. Okurken hiç sıkılmadım. Zorunlu haller dışında elimden düşmedi neredeyse. Olay örgüsü ve karakterler gerçekçi yazılmış. Evreni sevdim. Okurken İnternetten interaktif bir harita ile okudum ve okuma zevkim daha da arttı. Genel anlamda seri çok beğeniliyor. Bazı kitaplar gereksiz uzatılmış gibi yorumlar okudum ama daha gelmedim o kitaplara. İlk kitap itibari ile güzel bir giriş oldu seriye. Mümkün mertebe arayı uzatmadan okumak ilk hedefim. Sevdiğim pek çok fantastik yazarına da ilham kaynağı olmuş bir seri. Kitap ile ilgili olumsuz sayılabilecek tek şey bazen bir kişiye yada nesneye verdiği isim ileri de değişebiliyor. Yani aynı şeyden bahsediyor ama isim farklı bundan dolayı yeni bir kişi yada nesne varmış gibi oldu bir kaç kere. Ama hemen anlaşılıyor yeni bir şey olmadığı. Bir de en son sayfalarda sözlük var aklınıza takılan bir kelime olursa bakmayı ihmal etmeyin. Çoğunun anlamı var. Okumayı düşünen arkadaşlar plan program yapıp seriyi yarıda bırakmadan tüm 15 kitabı okuyun bu zevki sizde yaşayın derim. Şimdiden keyifli okumalar :)