Samet

Samet
@sametkorpe
Beklemek kadar kötü Bekleyecek kadar iyi
3/10
·264 syf.··
2020 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Şubat 2020 16:37
Kitap beni ortalarından sonra kendine bağlayamadı maalesef. Bana yersiz ve anlamsız gelen çok fazla detay verilmiş. Bütünlük dağılmış. Pek severek okumadım açıkçası
KokuPatrick Süskind · Can Yayınları · 201827,4bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Samet

, bir kitap okudu
3/10
·264 syf.··
4 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Patrick Süskind
8/10 · 27,4bin okunma
Ölen şehitlerimiz için karşı tarafın kellesini isteyen herkesin kellesi kopsun. Savaşın her türlüsü kötüdür. Zaferi de , bozgunu da. Yaşasın barış! Yaşasın tam özgür dünya!
Sizce "gene" mi "yine" mi? TDK ikisinin de doğru kullanım olduğunu söylüyor. Ben bir kitapta "gene" kullanıldığını gördüğümde buz gibi soğuyorum kitaptan :/ Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Anket

Samet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2020 6. kitabı
·
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma