Kitap beni ortalarından sonra kendine bağlayamadı maalesef. Bana yersiz ve anlamsız gelen çok fazla detay verilmiş. Bütünlük dağılmış.
Pek severek okumadım açıkçası
KokuPatrick Süskind · Can Yayınları · 201827,4bin okunma
Ölen şehitlerimiz için karşı tarafın kellesini isteyen herkesin kellesi kopsun.
Savaşın her türlüsü kötüdür. Zaferi de , bozgunu da.
Yaşasın barış!
Yaşasın tam özgür dünya!
Sizce "gene" mi "yine" mi?
TDK ikisinin de doğru kullanım olduğunu söylüyor.
Ben bir kitapta "gene" kullanıldığını gördüğümde buz gibi soğuyorum kitaptan :/
Siz hangisini kullanıyorsunuz?