"Anne!"
"Ah Maya! Kalbim duracaktı. Neredesin kızım?"
"Anne gazetedeki haberi gördün mü?"
"Gördüm."
"Yalan anne, hepsi yalan. Adi bir iftira!"
"Elbette yalan kızım. Ben seni bilmez miyim!"
"Telefon acı acı çaldığında..." diye yazdığıma takılıyorum. Oysa telefonlar acı acı çalmaz, hep aynı çalar ama biz gelen habere göre bazen sonradan zilleri böyle yorumlarız.