Kitabı 1984' ten sonra okumaya çalıştığım için gerçekten çok sıkıldım. Gerek akıcılık gerekse merak uyandırıcı etki konusunda bayağı bir eksikliği olduğunu hissettim. Ama yeniden okumaya başladığımda fikrim değişir umarım . Çünkü gerçekten isteyerek alıp okumaya başlamıştım. Sadece şu an için beni hayal kırıklığına uğrattı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Psikolojiye dair okuduğum ilk kitap olmasına rağmen anlamakta hiç zorlanmadım. Çünkü kitap ağır psikolojik bilgilerden ziyade günlük yaşantımızda karşılaşabileceğiniz türden hikayeler içeriyor . Ben okurken çok zevk aldım.