Samet M.

Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nen var Zeze?" "Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı?" "Evet." "Öyleyse ben sağır olmalıyım." İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.
Edebiyat

Samet M.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·101 syf.·
2022 1. kitabı
John Steinbeck
8.1/10 · 50bin okunma
Ta beşikten mezara dolandırıldığımızı biliyoruz. Yine de yaşamayı sürdürüyoruz.
Edebiyat
Derler ya, insan asla doymak bilmez diye, yüzünü verseniz ille de astarını ister diye. Bu sözler insanı kınama amacıyla söylenir, oysa insan soyunun en büyük yeteneklerinden biri, onu elindekiyle yetinen hayvanlardan üstün kılan bir yetenektir bu.
Edebiyat