Çocukluğunu ne kadar geride bırakıp bugüne ne kadar yaklaşırsa,sevinçleri de o kadar değersizleşip kuşkulu bir hal alıyordu.
Hukuk okulundan başladığı söyleyebilirdi bunun.
Her şeye karşın iyi, güzel şeyler vardı orada:Neşe,dostluk,umut gibi.
Ama sınıflar büyüdükçe iyi anlar azalıyordu.