Kız, "Günün birinde ceset olacağım," dedi, esnedi ve mezar taşının üstünde gerindi. "Sen de. Er veya geç sıra hepimize gelecek. Ölüm insan ayırmaz. Onun karşısında hepimiz eşitiz. Önceden kim olduğun umrunda bile değildir. Sanırım hayattaki bütün adaletsizlikler böyle telafi ediliyor."
İzlediğimiz dizi filmleri, okuduğumuz kitapları, sohbet ettiğimiz insanları seçerken daha özenli olmamız gerekmez mi? Kaçımız Aman Ali Rıza Bey'in ağzının tadı kaçmasın diye kurdeşen dökmedik? Nihal'i harcamasınlar matmazel, diyerek olaylı aşkı memnun memnun izlemedik mi? Sonrasında: "Ayy içim daralıyor," diye niye dolaştık acaba? Sanırım ailece izlenebilecek, güldüren, öğreten keyif veren diziler ve filmler için ısrarcı olmalıyız. Burada jüri biziz ve biz seçeriz değil mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bana güveniyor musun? diye fısıldadı. "Sanırım."
"Neden?"
"Tanrım, hiçbir fikrim yok. Sen porselen dükkânına dalan bir boğa gibisin, belki de aklımı kaçırmısımdır."
Aşk diye bir şeye inanmıyorum," diye alay etti Elias. "Belki cazibe ya da arkadaşlık veya dostluk. Ama pek çok erkek, aşk özel bir tür sihirmiş gibi davranıyor. Öyle olmadığını söylemek için yetkili olduğu mu hissediyorum."
Albert şaşkınlıkla, "Şey, ama sanırım az önce aşkı tarif ettin," diye cevapladı.
"Cazibe, arkadaşlık ve dostluk. Bunlarda özel bir şey yok mu, özellikle de hepsi aynı anda bir aradaysa?