“...Shuar kabilesinin bana söylediklerini hatırladım. ‘Dünya, onu düşlediğin gibidir.’ demişlerdi ve sonra da, kuzeyde yaşayan bizlerin büyük endüstriler, arabalar ve devasa gökdelenler düşlemiş olduğumuzu belirtmişlerdi. Şimdi ise bu düşümüzün sonunda hepimizi mahvedecek bir karabasan olduğunu keşfetmiştik.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gayet akıcı bir şekilde kendini okutuyor ama sanki tekrar tekrar aynı şeyler söyleniliyor gibi hissettim bir süre sonra. ABD’ nin günümüzde de halen devam etmekte olan -ekonomik-politikaları anlatılmakta kitapta. Okunur mu okunur fakat bilmediğimiz “aman tanrım“ dedirtecek şeyler de değil. Ayrıca madem anlatılanlar gizli bilgiler, nasıl oluyor da kitapta her yerde eli kolu olduğu üzerine basa basa durulan ABD istihbaratı bu kitabın yayınlanmasına izin veriyor? Yani çok da düşünmemek lazım, oku gitsin faydalı olur.