sanem

sanem
@sanwm
acılarımı hisset
Neden beni görünce gülüyor? İnsanlardaki zavallılığı, önce coçuklar seziyor galiba.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sabahları kimseyi uyandırmadan sessizce yola koyulurdum; gezici din adamları gibi. Yalnızlığın dinini yayıyordum.
1000Kitap
Karım güzel değildi albayım. Bende değildim. Fakat, nasıl anlatsam "benim" karımdı; canlı bir varlıktı. İnsan, evine bir biblo alınca bile kendisini bir başka hisseder değil mi? Üstelik bu yumuşak biblo, konuşuyor: "Kocacığım" diye çevremde dönüp duruyordu
Edebiyat
Söyle evladım, diye teselli ederdi annem beni. Söylede içinde hicran olmasın. Hicran oldu anne
Alıntı
Bütün hayatımı, en ince ayrıntılarına kadar düşünerek hesapladığım iyiliklerin hayaliyle geçirdim albayım. Artık ne olacaksa olsun istiyorum.
Edebiyat