Ben senin ‘tanrı’ olarak adlandırdığın şeyin gerçekten var olduğunu ama senin düşündüğünden farklı, senin içinde ve dışında, vücudundaki sevgi olarak, dürüstlüğün olarak ve doğayı hissetmen olarak bir kozmik temel enerji olduğunu biliyorum…
“Haklısın oğlum ama dünyada kötülük daha planlı. İyiliğin içindeki saflık, planlı olmamasına neden oluyor, onu güçsüz yapıyor. Bu yüzden dün yanın her yerinde kötülük saflığı yeniyor.”
Mutluluğumdan yahut mutsuzluğumdan yana bir şikayetim yok. Mutlu olduğum zamanlar daha dışa dönük oluyor, insanlarla çok şey paylaşabiliyorum. Hüzünlü oldu ğum zamanlarda içimin titreyişlerine kulak kesiliyor ve şiir yazabiliyorum. Her iki durumun da ilahi bir bağış olduğuna inanıyorum.
Hayat çözülmesi gereken bir sorun değildir. Her gün olabildiğince akıllıca, olabildiğin ce bütU r ı ve ölabildiğince duyarlılıkla yaşanması gereken bir şeydir hayat.
Katlanmamız gereken bir şeydir.