Kitabın ortalarındayım açıkçası şehirden çok sıkıldım, keşke Vasya hep yolculuk yapsa. Ayrıca Morozko da sık sık gelmiyor. Özletti kendini. Bir an önce onun sahnelerine gelmek istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap herkesin söz ettiği Targaryen hanedanının iç savaşından söz ediyor. Evet kitapta büyüleyici bir anlatım yok, daha çok bilgi verme amacı güdülmüş gibi. Ama bu akıcılığına kesinlikle engel değil. Buz ve ateşin şarkısı ile kıyaslamak yersiz. Kitap zaten olmuş bitmiş bir olayın üzerinden özet geçer nitelikte. Sanki o dönem tarihçileri tarafından derlenmiş gibi. Kitabı beğendim. Sadece üzüldüğüm kısım, ölen Targaryen üyeleri ve görkemli ejderhalar. Harbi nasıl kıydılar o kadar ejderhaya. George R. R. Martin
Ah Martin, yaktın içimi aslında tahmin etmiştim son zamanlardaki isteksizliğinden. Ama her daim umudum vardı tıpkı senin eserlerine olduğu gibi. Senin aksine benimki gerçekleşmedi.
Martin EdenJack London · Can Yayınları · 2019135,4bin okunma